Notice: Use of undefined constant PHP_SELF - assumed 'PHP_SELF' in /home/dukat133/public_html/forum/common.php on line 3

Notice: Use of undefined constant ORIG_PATH_INFO - assumed 'ORIG_PATH_INFO' in /home/dukat133/public_html/forum/common.php on line 3

Notice: Undefined index: ORIG_PATH_INFO in /home/dukat133/public_html/forum/common.php on line 3
Лидер-групп интернешнл • Просмотр темы - Устройство обработки топлива "ЭкоЛид-био Автомагнетик"

Устройство обработки топлива "ЭкоЛид-био Автомагнетик"

Устройство обработки топлива "ЭкоЛид-био Автомагнетик"

Сообщение admin » 17 сен 2011, 11:30



Устройство для экономии топлива «ЭкоЛид-Био Автомагнетик» рекомендуется использовать
в любых механизмах работающих на углеводородном топливе (бензин, ДТ, газ, эталон
и т.д.): автомобили, мотоциклы, моторные лодки, комбайны, трактора и т.д.

• Экономия дизтоплива составляет до 20%.(Со 100 литров до 20 литров экономии)
• Увеличивается моторесурс двигателя:
- уменьшается износ двигателя (поршневой группы, клапанов).
- улучшается охлаждение двигателей.
- уменьшается дымность, образование сажи, особенно в дизельных двигателях. Через 1-2 месяца происходит выгорание отложений сажи («нагара») из канавок поршневых колец, клапанов, свечей зажигания, камер сгораниятоплива и выпускных трубопроводов. Выхлопная труба становится чистой.
• Повышается надежность работы топливной аппаратуры (за счет снижения числа заклиниваниятопливных пар).
• Уменьшается загрязнение масла. В результате срок отработки масла можно увеличить на 10-15%.
• Снижается количество вредных газов: угарного газа СО на 25-40%; углеводородов СН на 22-33%
• Во всех случаях двигатель лучше заводится, в т.ч. и в холодном состоянии, увеличивается
«приемистость», возрастает мощность. Ход автомобиля становится более равномерным.
• Таким образом, кроме экономии топлива (бензина и др.) увеличивается сроки безремонтной работы автомобильных двигателей. Следует также отметить, что применение магнитной обработки благоприятно влияет и на экологическую обстановку.
Вложения
авто-магнетик.png
авто-магнетик.png (58.08 KiB) Просмотров: 50266
Аватар пользователя
admin
Администратор
 
Сообщений: 270
Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:07

Статья о "ЭкоЛид-Био Автомагнетиках"

Сообщение admin » 18 ноя 2011, 12:36

Автор этой статьи Владимир Каленюк, начальник технического отдела ПП «Тернопольская дистанция сигнализации и связи», из города Волочиск под Тернополем, который применяет "ЭкоЛид-Био Автомагнетик" на своем автомобиле.

" Краще і дешевше

В зв’язку із настанням економічної кризи, зростанням цін на промислові товари люди все частіше задумуються над вирішенням цих надзвичайно важливих проблем. Прикладом розв’язання такої проблеми може послужити напрацювання в галузі застосування пристрою обробки палива «ЭкоЛід-Біо». Даний пристрій служить для економії палива, який рекомендується використовувати в будь-яких механізмах, а саме в двигунах внутрішнього згорання, що працюють на вуглеводневому паливі (бензин, ДП, газ), в автомобілях, тракторах, мотоциклах, комбайнах і т. д.
Останнім часом на цю тему публікується дуже багато інформації, особливо відбувається інтенсивний обмін думками в Інтернеті. Висловлювання можна прочитати як позитивні, так і негативні, а то й вульгарні. Позитивні характеристики, як правило, дають ті автолюбителі і ентузіасти, що придбали і застосували даний пристрій, бо мабуть відчули позитивну тенденцію в експлуатації свого транспортного засобу.

Щодо історії магнітно-динамічної обробки палива, то даною ідеєю люди почали займатися ще на початку минулого століття. Але перше практичне використання магнітної обробки палива було застосоване під час Другої світової війни з Німеччиною. Першочерговій такій обробці піддали вихлопні гази літаків «Месершмітів», щоб сховати їх конденсаційний слід від зенітної артилерії. Ще тоді було підмічено, що при магнітній обробці палива потужність двигунів зростала при тій же кількості витрачання. Однак, в кінці війни дане винахідництво потрапило в якості трофею в Америку і було забуте до моменту підняття цін на нафту в кінці 70-х років. Тоді цей метод почали застосовувати в авіації. Першою була компанія «Макдоннелл-Дуглас», завданням якої було досягнення економії палива і зменшення екологічної шкоди для навколишнього середовища.

Спроби застосувати магнітну обробку палива в наземній техніці почали застосовувати зовсім недавно. Перші кроки в цьому напрямку зробили автомобілісти ще в кінці 80-х років минулого століття. Це були вмонтовані магнітні активатори на постійних магнітах, які вставлялися в розріз паливних шлангів. Але внаслідок ряду недоліків такі магнітні активатори споживач застосовувати не став.

В теперішній час багато уваги магнітній обробці палива приділяється в Росії, Німеччині, США. Надзвичайно серйозні роботи по фізичним методам обробки палива проводяться в Японії.

На сьогоднішній день в Україні магнітною обробкою палива займається лише одна приватна компанія «ЭкоЛід-Біо», яка виробляє більш сучасні накладні структуратори на постійних магнітах. Застосування вітчизняного пристрою магнітної обробки палива дає можливість досягти економії пального до 20%, зменшити зношення вузлів та агрегатів двигуна, збільшити його моторесурс, зменшити задимленість та забруднення масла.
Встановлення структуратора на паливний провід значно покращує процес згоряння палива, а відповідно і знижує кількість шкідливих отруйних речовин. Двигун швидко набирає нормальної робочої температури, зношення холодного двигуна зменшується, двигун легше заводиться і менше «троїть», особливо в холодну пору року. Частина палива, яка раніше не спалювалась взагалі, або спалювалась в глушнику, тепер віддає енергію двигуну, тобто підвищується коефіцієнт корисної дії.

Структуратор «ЭкоЛід-Біо» не має в собі деталей, які зношуються або потребують їх заміни, і доки буде експлуатуватися автомобіль, він завжди буде працездатним. Він працює автономно і безпечно, зберігаючи цілісність паливних проводів та інших систем автомобіля, а також не потребує обслуговування на протязі 5-7 років безперебійної роботи.

Теоретичне підґрунтя корисності даного пристрою вдалось використати на власному автомобілі. Особисті спостереження щодо встановлення структуратора на власному автомобілі характеризуються такими показниками: двигун став тихіше працювати, практично не чути його роботи; на холостому ходу стрілка показника тахометра раніше показувала 1,0 тис. об/хв. – тепер же на прогрітому двигуні показує 1,4 тис. об/хв.; автомобіль значно краще став тягнути (якщо раніше при показниках стрілки тахометра в межах 2,8-3,0 тис. об/хв. досягав швидкості 90-100 км/год., то тепер при тих же показниках відповідно 110-120 км/год.); при експлуатації автомобіля в змішаному режимі (траса-місто) вдалося зменшити витрати пального з 8,5 до 7,0 літрів на 100 кілометрів.

Звичайно, це не весь перелік переваг вищезгаданого пристрою, бо мій автомобіль не є дослідницькою лабораторією, але як автомобіліст я відчув від застосування структуратора користь, як для себе, так і для автомобіля.



Начальник технічного відділу
ВП «Тернопільська дистанція
сигналізації і зв’язку» В.С. Каленюк"
Вложения
Каленюк ВС.JPG
Каленюк ВС.JPG (6.68 KiB) Просмотров: 57035
Аватар пользователя
admin
Администратор
 
Сообщений: 270
Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:07


Вернуться в Экономия топлива от 10% до 20%

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron